Zonnedag 2014

DEFINITIEVE PROGRAMMA

Het is ons gelukt om het “voorlopige” programma wat vermeld stond in ”Tussen den en Reest” editie April op een kleinigheid na te verwezenlijken!!!

We gaan naar de  Prins Bernhard Hoeve te Zuidlaren  waar de grootste overdekte zandsculpturen expositie van Europa wordt gehouden van 10 mei tot medio september 2014. Deze zandsculpturen zijn/worden gebouwd door bouwers van wereldfaam in een hal van 6.000 m2. Het thema van deze expositie is  “De Hondsrug Verbeeldt”. Voor de nieuwsgierigen onder ons, kijk eens op www.dehondsrugverbeeldt.nl  .zansculptuur aap

We zijn blij dat we deze primeur kunnen aanbieden en zullen het “Zonnedagprogramma” daar dan ook op afstemmen.

De Dagindeling:

8.30 uur:             Vertrek vanaf ons dorpscafé richting Zuidlaren.

10.00 uur:           Koffie met iets lekkers in het Restaurant van de Prins Bernhard Hoeve.

Aansluitend een bezoek aan de Zandsculpturen expositie.

Een optreden van een shantikoor o.i.d. in het aangrenzend theater, zoals in het voorlopige programma aangekondigd is gaat, gezien de te hoge kosten, helaas niet door!!

12.45 uur:           Vertrek naar Restaurant “Sprookjeshof”te Zuidlaren.

13.00 uur:           Koffietafel bij  “ Sprookjeshof”.

14.00 uur:           Vertrek  richting Groningen. (onderweg in de bus is een middagdutje mogelijk !!)

15.15 uur:           Rondvaart van ongeveer een uur door de wateren van de stad Groningen.boot

16.30 uur:           Vertrek vanuit Groningen weer naar ons eigen IJhorst.

17.30 uur:            Aankomst in De Rieverst waar we ter afsluiting bij de familie Vos nog even na kunnen babbelen en ondertussen  lekker genieten van een 3 gangen diner.

Genoemde tijden zijn een indicatie.

In samenwerking met Ten Heuvel Tours is dit programma tot stand gekomen  en  hopen van de Zonnedag 2014 weer een zonnige dag te maken, inclusief: MOOI WEER ( onder voorbehoud), gezelligheid in de bus, samen aan de koffie/thee  met gebak ( of biscuitje), een lunch en een gezellig diner, allemaal voor de prijs van maar € 40,– per persoon, (niet leden € 60,– pp)

Dus geef je zo spoedig mogelijk op  ( UITERLIJK 01 mei 2014) bij een van de bestuursleden

Kosten : leden € 40.00 per persoon, niet leden € 60.00 per persoon, contant te voldoen in de bus.

Opgave kan via het opgave strookje in  “Tussen den en Reest” van april, of een briefje met onderstaande gegevens inleveren voor 1 mei a.s. bij een  van de bestuursleden

Naam, aantal personen, adres, woonplaats, telefoonnummer, wensen zoals dieet, rolstoel,overige.

Marcel,    Heerenweg  34             Rik,      Eleveldstraat 14                 Mariska,   Dennenlaan 10

Ageeth,  Eleveldstraat 16            Anita,  Heerenweg 62                   Henk         Dennenlaan  9

Erik,         Heerenweg 24               Alfred, Heerenweg 53                  Jannes,      Larixlaan 1