Programma Zaterdag 9 Juli 2016

Zaterdagochtend

Niet weg te denken uit ons feest; de optocht van versierde wagens.

DSCF6174Opstellen zoals altijd om 9.30 uur op het terrein “Halfweg”bij het Vergulde Ros

Indien u later komt kan dit de jurering nadelig beïnvloeden. Opgave vind plaats op het terrein!!

De versierde wagens, auto’s , groepen , enz. worden ook tijdens de optocht door de jury beoordeeld. Uiteraard krijgt het publiek ook een stem in het geheel door een publiekswinnaar aan te kunnen wijzen. Hiervoor worden bonnetjes uitgegeven op het terrein en er staat een pul waarin men deze bonnen kan deponeren.

U kunt Uw auto gratis parkeren op het terrein nabij  “ Het Vergulde Ros “.  Wij verzoeken U dringend van deze gelegenheid gebruik te maken, opdat het doorgaande verkeer geen onnodige hinder ondervindt.

De rijroute is als volgt;

Lankhorst/Halfweg, Heerenweg, linksaf Poortsteeg, rechtsaf Kerkweg, plaspauze, linksaf Heerenweg, rechtsaf Bakkerslaan, linksaf Poeleweg, linksaf van Wijngaardenstraat, linksaf Kamperfoeliestraat, rechtsaf Bakkerslaan, rechtsaf Dennenlaan, linksaf Larixlaan, rechtsaf Heerenweg, rechtsaf Sparrenlaan, rechtdoor Hakkertstraat rechtsaf, oversteken Jan Toetlaan, rechtsaf Eleveldstraat, rechtsaf Jan Toetlaan, rechtsaf Sparren-laan (2x), rechtsaf v Wijngaardenstraat, rechtsaf Elias Prieshof, rechtsaf v Wijngaardenstraat, rechtsaf Heerenweg, rechtsaf Koedrift, oversteken Callenfelsweg, linksaf Poeleweg, langs de Ywehof, rechtsaf Heerenweg, feestterrein.

Bestuurders dienen ervoor te zorgen dat in een ononderbroken rij gereden wordt, zodat de optocht als één geheel voorbij rijdt.

Op de Kerkweg wordt weer een “sanitaire stop” ingelast.

Dat is ook de plaats om eventueel consumpties aan te reiken. Met klem wordt aan iedereen gevraagd om niet op andere plaatsen te stoppen.

Kinderen die individueel of als groep meedoen dienen zelf voor vervoer te zorgen naar en van Halfweg. Aansluitend vindt op het feestterrein aan de Heerenweg de prijsuitreiking plaats en het uitdelen van de zweefbonnen voor de basisschoolkinderen.

Aanvang: 9.30 uur                               Einde:   12.30 uur

__________________________________________________________________________________________________________________________________

ZATERDAGAVOND

Op zaterdagavond is het thema Retro (jaren 70/80) met een retro bingo gepresenteerd door Martin Wolf