Zonnedag 2016

sunny day                                                 sunny day

De ZONNEDAG 2016 van Oranjevereniging IJhorst-Lankhorst staat weer vast.

Op woensdag 18 mei 2016 staat de bus om 8.30 uur voor bij Restaurant Het Vosje aan de Heerenweg.

We hebben wederom getracht in samenwerking met Ten Heuvel Tours een leuke ontspannen en interessante dag samen te stellen.

Het programma:

08:30 uur: Vertrek vanaf IJhorst richting Elburg.

09:15 uur: Vanuit Elburg maken we een mooie boottocht van ca 2 uur over het Veluwemeer.

Tijdens deze boottocht zal er koffie/thee met wat lekkers geserveerd worden.

boot

11:15 uur: Vertrek richting Terschuur via een deels toeristische route.

12:00 uur: Aankomst Oude Ambachten- en Speelgoed museum in Terschuur (Barneveld).

Bij aankomst staat er een uitgebreide koffietafel klaar.koffietafel

Na de lunch kan iedereen op eigen gelegenheid het museum bezichtigen.

15:00 uur: Gezamenlijk  koffie/thee in het restaurant van het museum.

15.30 uur  Een uurtje naar eigen indeling.

Er is een klein buitenmuseum met oude machines of  een gezellig terras als het mooi weer is, en voor diegene die nog niet uitgekeken zijn kunnen hun weg door het museum vervolgen.

16:30 uur: Vertrek richting  Het vergulde Ros op Halfweg.

vergulde ros

17:30 uur: Diner bij Het Vergulde Ros.

Als alle buikjes vol zijn en iedereen moe en voldaan is, zal Ten Heuvel Tours ons naar het eindstation in IJhorst brengen.

Bovengenoemde tijden zijn een indicatie.

Voor de nieuwsgierigen onder ons  www.ambachtenmuseum.nl

_______________________________________________________________________________

Wilt u mee met deze gezellige en interessante dag , geef u dan zo spoedig mogelijk op.

( UITERLIJK 15 April 2016) bij een van de bestuursleden.

Voor de prijs hoeft u het nog steeds niet te laten, de gehele dag volledig verzorgd voor maar

€ 45,– per persoon (niet leden € 75,– per persoon).

Opgave kan via het opgave strookje in  “Tussen den en Reest” van April, of een briefje met onderstaande gegevens inleveren voor 15 April a.s. bij een  van de bestuursleden. Naam, aantal personen, adres, woonplaats, telefoonnummer, wensen zoals dieet, rolstoel,overige.

Marcel,    Heerenweg  34               Rik,      Eleveldstraat 14                 Mariska,   Dennenlaan 10

Ageeth,   Eleveldstraat 16             Anita,  Heerenweg 62                    Henk         Dennenlaan  9

Erik,         Heerenweg 24                Alfred, Heerenweg 53                    Jannes,      Larixlaan 1