Programma Vrijdag 21 Augustus 2015

MIDDAG PROGRAMMA VOOR OUD EN JONG

Op vrijdagmiddag wordt het feest traditioneel geopend met het zingen van het eerste en het zesde couplet van het Wilhelmus ( afgedrukt op de achterzijde van het programmaboekje)

Daarna is het de beurt aan de Grunningse bluegrass band  : “DE STROATKLINKERS” om te zorgen voor spectaculaire feestelijke opening van het feest. De bandleden staan garant voor een stevig stuk vakmanschap, entertainment en speelplezier.

Stroatklinkers

Naast hun eigen liedjes wordt originele bluegrass, Ierse folk, razendsnelle rock en roll en bekende popmuziek gespeeld. teksten uit het dagelijkse leven, eerlijk, direct en zeer herkenbaar, gezongen en het Grunnings of Engels. Repertoire van Ede Staal maar ook instrumentale nummers.

DUS DIT MAG U NIET MISSEN!!!!

Aanvang 14.00 uur                                                                                 Einde +/- 17.00 uur

Entree € 15.- per persoon ( inclusief consumpties en hapjes)

Graag met gepast geld betalen

__________________________________________________________________________________________________________________________________

songfestivalAVONDPROGRAMMA

Rieverster Songfestival is al jaren een succesvol onderdeel en staat dus ook dit jaar weer op het programma

Er kan worden meegedaan met de volgende onderdelen.

Live t/m groep 4             Playback t/m groep 4

Live groep 5 t/m 8           Playback  groep 5 t/m 8

Live 12 t/m 16 jaar         Playback 12 t/m 16 jaar

Live 17 plus          Playback 17 plus

Voor de groepsindeling telt de groep waarin je komt na de vakantie.

Het optreden van basisschoolkinderen begint om 20.00 uur . Er is na elke categorie een pauze waarin de prijzen van die categorie bekend gemaakt zullen worden

De presentatie is weer in handen van onze reeds vertrouwde gezicht, Jasper klomp

OPGAVE UITERLIJK  VRIJDAG 14 AUGUSTUS VIA DEZE SITE ONDER KOPJE ” RIEVERSTERFEEST” “OPGAVE ACTIVITEITEN”

Na afloop van het Songfestival zal de muziek worden verzorgd door discotheek  Banjo, met DJ Denniz !!

Aanvang 20.00 uur

Entree  voor basisschoolkinderen gratis!

Leden          tot 20.30 uur € 3.- p/p

na 20.30 uur € 6.- p/p

Niet leden                                       € 7.50 p/p

DENK AAN UW LEGITIMATIE!!!!

——————————————————————————-

EINDTIJD MUZIEK 01.00 uur

TERREIN LEEG 02.00 uur

Wij vragen uw  begrip en  medewerking