Uitslag Rieverst got talent

Vrijdagmiddag is er altijd een programma voor oud en jong. Eerst werd het feest traditioneel geopend met het zingen van het Wilhelmus. Daarna werd onze voorzitter Marcel Klomp in het zonnetje gezet en was, namens het college van B&W van de gemeente Staphorst, wethouder Herriët Brinkman aanwezig om hem kort toe te spreken en hem te feliciteren met zijn 25 jarig (plus 1) jubileum in het bestuur van de Oranjevereniging. Toen was het de beurt aan Ernest Beuving die in een recensie wordt beschreven als een komiek met onderkoelde vrolijkheid en een imitator en gangmaker. Onder het genot van een hapje en een drankje verzorgde Ernest onder warme condities een gezellig middagprogramma in de tent voor ca 70 aanwezigen. Nadat er nog gelegenheid was voor iedereen om even aan de bar na te babbelen werd de tent gauw weer in gereedheid gebracht voor het avondprogramma.

Dit jaar voor de vijfde keer de Rieverst got Talent. Een talentenjacht voor iedereen en alle vormen van talent. Verschillende soorten acts passeerden de revue. Presentatrices Nina en Laura konden dit jaar 13 acts aankondigen. De ruim 30 deelnemers verzorgden een gevarieerde talentenshow met zang (live/playback), klimmen, complete band en dans. Velen raakten geïnspireerd om hun talent volgend jaar te tonen. Ook de jury was enthousiast. Betty & Marlies hadden de zware taak om weer een keuze te maken wie de prijzen mee naar huis mocht nemen. Alle deelnemers vielen uiteindelijk in de prijzen en werden daarnaast met een mooie medaille beloond voor hun moed en inzet.

Uitslag de Rieverst got Talent

T/m groep 8 Deelnemer Soort act Titel Artiest
1e prijs Lisa Schreur Live Zang Door de wind Miss Montreal
2e prijs Ninthe & Roos   Live Zang Samen voor altijd BFF’s
3e prijs Ilse & Veerle   Playback Dansen Luan Bellinga
4e prijs Mette & Leira   Playback/dans Dansen Luan Bellinga
4e prijs Louise Nooi   Playback Fit top 10 Kinderen voor Kinderen
4e prijs Maaike & Sophie   Dans Timber Pitbull & Kesha
4e prijs Berber & Anne   Klimact
12-16 jaar Deelnemer Soort act Titel Artiest
1e prijs Levi, Sylvan, Indi, Kasper Band Seven Nation Army Cold Sweat
2e prijs Maylin & Tim   Live Zang Blauwe dag Suzan & Freek
17-plussers Deelnemer Soort act Titel Artiest
1e prijs Jan Biggel & Co   Playback Ons moeder zeej nog Jan Biggel
2e prijs Lucas & Gea   Playback Ik zal dansen op je bruiloft Lucas & Gea
3e prijs Tineke   Live Zang Out here on my own
3e prijs Jari, René, Sabine & Kayleigh Playback Toeter water scooter Gebroeders Ko

Na afloop werd de muziek verzorgd door discotheek Banjo met dj Eric Dokter en ging op de klanken van de beat de voetjes van de vloer!