Zonnedag 2023

Het programma voor Zonnedag 2023 is rond. Op woensdag 10 mei 2023 gaan wij om 09:00u richting Gasselternijveen, naar boerin Agnes, bekend van Boer Zoekt Vrouw! Na de koffie of thee met iets lekkers krijgen wij een rondleiding en een proeverij (Drents Roomkaatje.) Rond 12.00u gaan wij richting Odoorn, waar wij gaan lunchen. Na de lunch vertrekken wij richting Nieuw Amsterdam waar wij de aspergekwekerij Sandur gaan bezoeken. Rond 17.00u stappen wij weer in de bus naar Gees waar wij zullen gaan dineren.

Het programma van deze dag ziet er als volgt uit:

– Vertrek om 09:00u vanaf cafe ’t Vosje

– Rondleiding en proeverij bij Boerin Agnes Gasselternijveen

– Lunch in Odoorn

– Bezichtiging Aspergekwekerij Sandur in Nieuw Amsterdam

– Dineren/buffet bij de Zwerfkei in Gees

Heeft u zin om met deze gezellige dag mee te gaan, geeft u zich dan zo spoedig mogelijk op (uiterlijk 1 mei 2023) bij een van de bestuursleden. De kosten voor deze dag zijn, leden €55,- per persoon, niet-leden € 80,-per persoon (contant te voldoen in de bus)

Het opgave formulier staat in de nieuwe editie Tussen den en Reest